Cone Mill VS Hammer Mill

1
2

Fresatura di cune

I mulini di cuni, o mulini di schermi cunichi, sò stati usati tradiziunale per riduce a dimensione di ingredienti farmaceutichi in una manera uniforme. Tuttavia, ponu ancu esse aduprati per mischjà, sieving è dispersione. Veni in una varietà di dimensioni, cumpresi i dispusitivi di laboratoriu di tavulinu à e macchine di grande capacità, aduprate per grandi operazioni di trasfurmazioni farmaceutiche.

Mentre chì l'usi di i mulini di cuni varianu, a tendenza à l'utilizanu in i farmaceutichi include de-lumping materiali secchi durante a produzzione; dimensionamentu di particeddi granulati bagnati prima di siccà; e dimensionamento di particelle granulate secche dopo esse siccate e prima di tableting.

Paragunatu à l'altri tecnulugii di fresatura, u mulinu di cune offre ancu altri vantaghji specifichi à i pruduttori farmaceutichi. Questi benefici includenu un rumore più bassu, una dimensione di particella più uniforme, flessibilità di cuncepimentu è capacità più altu.

A tecnulugia di fresatura più innovativa nantu à u mercatu oghje offre un rendimentu più grande è una distribuzione di dimensioni di produttu. Inoltre, sò dispunibuli cù l'opzioni di sieve variabile (schermu) è impeller. Quandu s'utilice cù materiali di bassa densità, un crivellu pò aumentà a produzzione di più di 50 per centu cumparatu à i mulini cuncepiti cù barre dritte. In certi casi, l'utilizatori anu ottinutu a capacità di produzzione unità di finu à 3 tunnellate per ora.

Ottene una fresatura di cuni senza polvere

Hè ben cunnisciutu chì a fresatura genera polvera, chì pò esse particularmente periculosa per l'operatori è l'ambienti di trasfurmazioni farmaceutiche se a polvera ùn hè micca cuntenuta. Ci sò parechji metudi dispunibuli per a cuntinimentu di polvera.

A fresatura bin-to-bin hè un prucessu cumplettamente in linea chì si basa nantu à a gravità per alimentà l'ingredienti attraversu u mulinu di cune. I tecnichi ponenu un bidone sottu à u mulinu, è un bidone situatu direttamente sopra à u mulinu libera materiali in u mulinu. A gravità permette à u materiale di passà direttamente in u cuntinuu di fondu dopu a fresatura. Questu mantene u pruduttu cuntenutu da u principiu à a fine, è facilita u trasferimentu di u materiale post-fresatura.

Un altru mètudu hè u trasferimentu di vacuum, chì hè ancu un prucessu in linea. Stu prucessu cuntene polvera è ancu automatizatu u prucessu per aiutà i clienti à ottene una efficienza più alta è un risparmiu di costu. Utilizendu un sistema di trasferimentu di vacuum in-line, i tecnichi ponu alimentà i materiali attraversu u chute di u conu è l'avete automaticamente tiratu da l'outlet di u mulinu. Cusì, da u principiu à a fine, u prucessu hè cumplettamente chjusu.

Infine, a fresatura isolante hè cunsigliatu per cuntene polveri fini durante a fresatura. Cù stu metudu, u mulinu di cune s'integra cù un isolatore attraversu una flange di fissazione di u muru. A flange è a cunfigurazione di u mulinu di cune permettenu una divisione fisica di a testa di u mulinu di cune da l'area di trasfurmazioni chì hè fora di l'isolatore. Questa cunfigurazione permette di fà ogni pulizia in l'isolatore per via di una guantera. Questu reduce u risicu di l'esposizione à a polvera è impedisce u trasferimentu di polvera à l'altri spazii di a linea di trasfurmazioni.

Fresa à martelli

I mulini di martelli, ancu chjamati turbo mills da alcuni pruduttori di trasfurmazioni farmaceutiche, sò tipicamente adattati per a ricerca è u sviluppu di u produttu, è ancu per a produzzione cuntinuu o batch. Sò spessu impiegati in i casi induve i sviluppatori di droghe necessitanu a riduzzione di particelle di precisione di API difficili di mulinu è altre sustanzi. Inoltre, i mulini di martelli ponu esse aduprati per ricuperà pasticchi rotti macinenduli in polvere per a riforma.

Per esempiu, nantu à l'ispezione, certi pasticchi fabbricati ùn ponu micca esse à i normi di u cliente per una varietà di motivi: durezza incorrecta, apparizione povira è sovrappeso o sottopeso. In questi casi, u fabricatore pò sceglie di fresà i pasticchi torna à a so forma pulverulenta invece di piglià una perdita di i materiali. A fresatura di e tavolette è l'introduzione di novu in a produzzione infine riduce i rifiuti è aumenta a produtividade. In quasi tutte e situazioni induve un batch di pasticchi ùn risponde micca à e specificazioni, i pruduttori ponu utilizà un mulinu di martelli per superà u prublema.

I mulini a martelli sò capaci di funziunà à una velocità chì varieghja da 1.000 rpm à 6.000 rpm mentre pruduce finu à 1.500 kilogrammi per ora. Per ottene questu, certi mulini venenu equipati di una valvula rotativa automatica chì permette à i tecnichi di riempie a camera di fresatura uniformemente cù ingredienti senza overfilling. Oltre à prevene l'overfill, tali dispositi di alimentazione automatica ponu cuntrullà u flussu di polvera in a camera di fresatura per aumentà a ripetibilità di u prucessu è riduce a generazione di calore.

Certi di i mulini di martellate più avanzati anu un assemblea di lame dual-sided chì aumenta a viabilità di ingredienti umidi o secchi. Un latu di a lama agisce cum'è un martellu per sfracicà i materiali secchi, mentre chì un latu cum'è un cuteddu pò tagliate l'ingredienti umidi. L'utilizatori simpricimenti giranu u rotore basatu annantu à l'ingredienti chì sò fresatu. Inoltre, alcune assemblee di rotore di mulinu ponu esse invertite per aghjustà u cumpurtamentu specificu di u produttu mentre a rotazione di u mulinu resta invariata.

Per certi mulini di martelli, a dimensione di particella hè determinata basatu annantu à a dimensione di u screnu chì hè sceltu per u mulinu. I mulini a martelli muderni ponu riduce a dimensione di u materiale à 0,2 mm à 3 mm. Una volta a trasfurmazioni hè cumpleta, u mulinu spinge particeddi attraversu u screnu, chì regula a dimensione di u produttu. A lama è a schermu funzionanu in cunghjunzione per determinà a dimensione finale di u pruduttu.

Dawww.pharmaceuticalprocessingworld.com


Tempu di Postu: Aug-08-2022